Mengenai Saya

Foto saya
Batu Layar, Johor, Malaysia
Menyediakan perkhidmatan chalet untuk pengunjung yang berkunjung ke Batu Layar, Johor Darul Takzim, Malaysia dengan harga RM 100.00 sehari.

Selasa, Disember 29, 2009

Gambar-gambar terbaru sekitar Batu Layar

Baru hari ini saya berkesempatan meng"update" blog. Saya akan masukkan gambar-gambar yang sempat saya ambil hujung minggu lalu. Ramai yang berkunjung dan hampir setiap masa chalet penuh dengan tempahan. Harap semua pengunjung blog puas hati dengan "entry" kali ini.









Peniaga menyewa tapak untuk menjual layang-layang














Pelan awal Chalet Pantai Samudra di"frame"kan untuk kenang-kenangan.



Kayu hanyut.




Semangat 1Malaysia.

Kawasan parking untuk pengunjung yang
hanya ingin berkelah dan berkhemah.

Pemandangan dari rumah kami, laut ada 2 warna; biru dan coklat.

Pengunjung tertinggal dua paket teh.

Wakaf seorang pengunjung untuk kegunaan
budak-budak bermain di sekitar chalet.

"Bos" dah kepenatan setelah berharian bertugas.

Buaian dari tayar sesuai untuk kanak-kanak.

Buaian dari kayu, kukuh dan sesuai untuk pengunjung dewasa.


Kami juga sediakan 2 tempat bakar-membakar kepada 
pengunjung yang tidak menempah chalet.







Tiada ulasan: